Pages

Sabtu, 11 Jun 2016

Tempat Beli Tiket Bas dan Tiket Flight

Assalamualaikum dan Salam sejahtera, tentu perkara yang pertama anda lihat adalah mengenai pengangkutan bermula dari tempat anda sehinggalah ke UMK betul kan?

Hari ini admin nak berkongsi serba sebanyak yang admin tahu mengenai pengangkutan ni.

1. Tempat Membeli Tiket Bas
a) Munkin di kalangan anda sudah tahu, sekarang ada cara yang lebih mudah untuk membeli tiket bas dan flight, anda boleh membeli secara online...
untuk membeli secara online ini, anda boleh layari disini

Sebarang panduan untuk membeli atau menempah tiket bas online anda boleh melayari di Portal Panduan disini ---> belitiketbas.com

Selain itu, tempat membeli tiket bas, anda boleh membeli di terminal bas dan ada beberapa perkhidmatan bas membuka kaunter tiket di Pantai Timur hypermarket, antaranya adalah bas Mutiara dan Bas Perdana.

b) Kebanyakan perhentian bas, akan berhenti di terminal Kota Bharu, iaitu berdekatan dengan Tesco dan bersebelahan dengan AeonMall. Apabila sampai disitu untuk menuju ke UMK anda tidak perlu risau kerana banyak kereta sewa akan menunggu untuk menjemput anda. Saya difahamkan bahawa mereka mengambil cas sebanyak RM25 untuk sampai ke UMK PC. Jikalau anda sudah ada kenalan, rakan, senior atau saudara disana munkin boleh menjimatkan kos.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan